Wanneer je een product hebt aangeschaft en er doet zich direct na aanschaf een defect voor, dan heb je recht op een zogenoemde DOA-regeling. Het product kun je dan binnen 7 dagen na aanschaf aanmelden via het retourformulier. Het product wordt vervolgens bij binnenkomst gecontroleerd en wanneer het defect bevonden is, wordt het direct omgeruild voor een nieuwe.
Let op: is het product beschadigd tijdens transport? Dan vragen wij dit zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst bij ons te melden. Om de retour zo snel mogelijk te kunnen behandelen, vragen wij om foto's van de schade, de doos en eventuele omdoos mee te sturen. Aanmeldingen die na 5 dagen na ontvangst gemeld worden kunnen niet meer in behandeling worden genomen.
Let op! het product moet binnen de garantievoorwaarden defect zijn en met de originele verpakking ontvangen zijn. Indien wij het product niet in de originele verpakking ontvangen, brengen wij 10% van het aankoopbedrag in rekening voor het opnieuw verpakken van het product. Er kan geen directe omruiling plaatsvinden op voor jou speciaal gebouwde systemen, deze zullen worden gerepareerd.