Snelle Studenten Service
Snelle Studenten Service geldt alleen voor defecten binnen garantie. Hardwarematige defecten als gevolg van een fabricagefout op alle fysieke componenten in een computer of laptop worden binnen garantie gerekend. Als je problemen hebt met één van deze onderdelen zonder dat de schade door invloed van buitenaf komt (vallen, stoten, vloeistof, drukschade, enz.), zal de laptop binnen een bepaalde periode worden gerepareerd en ontvang je een leenlaptop (afhankelijk van welk Snelle Studenten Service pakket je hebt aangeschaft). 


Software issues
Software valt niet onder garantie. Onder software verstaan we installaties die je zelf op de laptop plaatst. Denk hierbij aan: antivirusprogramma, Officepakket, grafische software, updates en upgrades. Hierbij komt het recht op reparatie binnen een bepaalde periode en het ontvangen van een leenlaptop te vervallen.

Om software problemen uit te sluiten raden we aan een herinstallatie uit te voeren voordat je de laptop aanmeldt ter reparatie.


Verzekering
Schade kan je onder de verzekering laten vallen die je aankoopt bij de laptop. Onder schade verstaan we o.a. vallen van de laptop, vloeistof over de laptop, barst in beeldscherm door drukschade en andere vergelijkbare scenario's. Hiervoor dient een schadeformulier ingevuld te worden bij de verzekeringsmaatschappij.

Als extra service kan je ook een verzekering inclusief diefstal aanschaffen. Ook bij een verzekeringsgeval vervalt de Snelle Studenten Service (geen leenlaptop of periode waarin de laptop wordt gerepareerd).


Samengevat
Kortom, Snelle Studenten Service is een extra service die je ontvangt wanneer een laptop kapot gaat binnen de garantie. De verzekering is een service die de kosten opvangt wanneer een laptop kapot gaat door een externe invloed. In geval van schade vervalt het recht op Snelle Studenten Service.