De beste laptopdeals voor studenten

Gratis snelle studenten service

Geschikt voor jouw opleiding

Er is iets misgegaan met de levering van mijn bestelling

Wij besteden de grootst mogelijke zorg aan het correct afhandelen van alle bestellingen. Toch kan het gebeuren dat er iets niet helemaal goed gaat. Is je product beschadigd aangekomen? Is er per abuis het verkeerde product opgestuurd?

Voor deze zaken raden wij je aan contact op te nemen met de klantenservice voor de juiste oplossing.

Transportschade

Indien je een bestelling met (lichte) schade in ontvangst neemt omdat je vermoedt dat de inhoud onbeschadigd is, kun je ter plaatse een schadeverklaring op laten maken door de postbode of vervoerder. Bewaar deze verklaring goed. Indien je tekent voor ontvangst, vermeld dan ook het woord 'schade' in het handtekeningveld. 

Als achteraf toch blijkt dat de inhoud beschadigd is, vul dan na uiterlijk 2 werkdagen het retourformulier in en stuur het product retour. Je kunt het product kosteloos verzenden via een DHL Servicepoint bij jou in de buurt. Indien aan de juiste voorwaarden is voldaan sturen wij zo spoedig mogelijk kosteloos een nieuw product op.